Specjalista ds. Obsługi Klienta - B2B



Meble Bogart to sklep internetowy, w którym umeblujesz cały swój dom. Meble Bogart to również, a może przede wszystkim zespół ludzi, lubiących swoją pracę, chcących rozwijać siebie i naszą markę. Dołącz do nas na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta - B2B i rozwijaj się razem z nami!



Zakres obowiązków



  • pozyskiwanie nowych klientów biznesowych
  • ozyskiwanie nowych klientów biznesowych
  • zarządzaniu sklepem internetowym (obsługa CRM)
  • codziennej obsłudze Klienta i doradztwie w wyborze mebli
  • przyjmowaniu i obsłudze zamówień (telefon, e-mail)
  • kontakcie z Klientami (wraz z obsługą posprzedażową) w celu rozwoju sprzedaży



Wymagane umiejętności i kwalifikacje



  • doświadczenia w Obsłudze Klienta i/lub Sprzedaży (co najmniej rok), mile widziane doświadczenie w branży meblowej
  • język angielski w stopniu komunikatywnym (w mowie i piśmie)
  • wysokiej kultury osobistej i dobrej organizacji pracy
  • wykształcenia minimum średniego
  • sprawnej obsługi komputera - doświadczenie w pracy na systemie CRM będzie dodatkowym atutem



Co oferujemy


  • pracę na pełen etat
  • stabilne zatrudnienie w szybko rozwijającej się firmie
  • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • rozwój zawodowy w popularnej branży e-commerce
  • pakiet Multisport



Praca stacjonarna (pon-pt 8:00-16:00) w naszym biurze w Czarnej (około 20 km do Rzeszowa)






/kariera-specjalista-ds--obslugi-klienta---b2b-6.html