Najczęstsze pytania

Gdzie mogę zobaczyć meble na żywo?

Meble można zobaczyć w sklepie stacjonarnym w województwie podkarpackim. Budynek znajduje się 20 km od Rzeszowa w miejscowości Czarna. Dokładny adres: 37-125 Czarna 825 (Pawilon Handlowy I piętro). Dodatkowo aby pomóc klientowi w wyborze wysyłamy próbki materiałów tapicerskich oraz płyt meblowych do wybranych produktów.

 

Jak mogę dokonać zakupu w sklepie Meble-Bogart?

Można zamówić meble telefonicznie, napisać maila lub złożyć zamówienie na sklepie internetowym. Szczegóły znajdują się na stronie Jak kupować?


Ile trwa realizacja zamówienia?

Czas realizacji jest zależny od producenta mebli. Przy każdym produkcie wyświetla się przybliżony okres dostawy, który zawiera: czas potrzebny na wyprodukowanie mebli, czas dostawy na magazyn oraz czas dostawy do klienta. Dołożymy wszelkich starań aby jak najszybciej dostarczyć zamówione meble.


Czy muszę zakładać konto na stronie, żeby kupić meble?

Nie. Wystarczy wypełnić dane do wysyłki po złożeniu zamówienia.


Czy ceny na stronie podlegają negocjacji?

Wszystkie promocje zawarte są na stronie Rabaty.


Złożyłem zamówienie, ale chcę domówić jeszcze jeden element. Czy można połączyć te zamówienia?

Można. Jeżeli nie zostało wysłane pierwsze zamówienie to można je połączyć, a za dostawę zapłacisz cenę wyliczoną przez konsultanta.


Czy ceny łóżek sypialnianych są z materacami?

Materac nie jest wliczony w cenę łóżka, należy dobrać go indywidualnie na stronie Materace.

W jaki sposób pielęgnować meble skórzane? Czy w Państwa ofercie znajdę preparaty do czyszczenia takich mebli?

Meble obite skórą naturalną należy zabezpieczyć specjalnymi preparatami do tego przeznaczonymi przed rozpoczęciem korzystania z mebli. Tym sposobem zabrudzenia, które gromadzą się na powierzchni, nie wnikają w ich strukturę, dzięki powstałej barierze ochronnej. Meble skórzane powinno się czyścić co najmniej 2 razy do roku i nie częściej, niż co kwartał, natomiast miejsca intensywnie użytkowane częściej. Przy każdym produkcie, w którym zastosowana jest skóra naturalna, Klient ma możliwość dokupienia w "Opcjach" specjalnego zestawu do czyszczenia i zabezpieczania skórzanej tapicerki meblowej. Zestaw ten wyprodukowany jest na bazie wody i składa się z:

- 250 ml preparatu "Leather Cleaner" do gruntownego czyszczenia, który zachowuje naturalne walory miękkości skóry
- 250 ml preparatu "Leather Protector", który zabezpiecza przed zabrudzeniami powstającymi w codziennym użytkowaniu, plamami pochodzenia wodnego, olejowego i alkoholowego
- jednej gąbki, jednej ściereczki tekstylnej.

Więcej informacji na temat pielęgnacji mebli skórzanych znajdziecie na naszym blogu: KLIK

Czy jest możliwa zmiana wymiaru?

W zależności od producenta. Przy meblach tapicerowanych przy zmianie jednego wymiaru dodaje się 15% ceny produktu, przy dwóch wymiarach 20%. dokładne informacje zawarte są przy każdym produkcie oraz na stronie Niestandardowe wymiary. Wszystkie zmiany wymagają wcześniejszej konsultacji ze sprzedawcą.

 

Meble dostanę w całości, czy muszę je zmontować?

Meble tapicerowane dostarczane są w całości. Meble twarde wozimy w paczkach do samodzielnego montażu.


Czy możecie zmontować zamówione meble?

Dla klientów oferujemy pomoc przy zorganizowaniu montażysty na terenie całego kraju.

 

Jak reklamować meble?

Przy reklamacji prosimy o zdjęcie reklamowanego mebla i zgłoszenie drogą mailową.


Czy blat w kuchniach mogę zamówić w całości?

W większości jest to możliwe bez dopłaty w zależności od producenta.

 

Jak długi jest okres gwarancji?

Gwarancja obejmuje dwa lata na meble tapicerowane i dwa lata na meble twarde.


Czy wywozicie stare meble?

Tak. Usługa utylizacji mebli jest odpłatna - od 120 zł.


Czy zmienicie tapicerkę na starych meblach?

Jest to wykonalne, lecz często koszt jest porównywalny do zakupu nowego mebla.


Czy mogę zapłacić zaliczkę zamiast całości?

Można zapłacić zaliczkę, a przy odbiorze resztę kwoty naszemu kierowcy - bez dodatkowych kosztów.

 

Czy możliwy jest odbiór osobisty?

Oczywiście, posiadamy punkt odbiorów osobistych mebli. Mieści się on przy naszym sklepie stacjonarnym. Budynek znajduje się w woj. podkarpackim, 20 km od Rzeszowa w miejscowości Czarna.

Dokładny adres: 37-125 Czarna 825 (Pawilon Handlowy I piętro). Godziny otwarcia: Pn - Pt 8.00 - 16.00

Można przy okazji obejrzeć meble na naszej ekspozycji.

 

Zamawiając kilka mebli cena dostawy będzie niższa?

 

Koszt pierwszego produktu + ok 30 % kosztów drugiego + ok 30 % kolejnego produktu.
Jednocześnie koszty transportu nigdy nie przekroczą  249 zł, a  jeśli wartość zamówienia osiągnie kwotę 2500 zł to automatycznie wtedy dostawa jest GRATIS !