Specjalista ds. Obsługi Klienta - B2B

 
Meble Bogart to sklep internetowy, w którym umeblujesz cały swój dom. Meble Bogart to również, a może przede wszystkim zespół ludzi, lubiących swoją pracę, chcących rozwijać siebie i naszą markę. Dołącz do nas na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta - B2B i rozwijaj się razem z nami!



Jaki będzie Twój zakres obowiązków?

  • pozyskiwanie nowych klientów biznesowych
  • zarządzaniu sklepem internetowym (obsługa CRM)
  • codziennej obsłudze Klienta i doradztwie w wyborze mebli
  • przyjmowaniu i obsłudze zamówień (telefon, e-mail)
  • kontakcie z Klientami (wraz z obsługą posprzedażową) w celu rozwoju sprzedaży


Jakie umiejętności i kwalifikacje musisz posiadać?

  • doświadczenia w Obsłudze Klienta i/lub Sprzedaży (co najmniej rok), mile widziane doświadczenie w branży meblowej
  • język angielski w stopniu komunikatywnym (w mowie i piśmie)
  • wysokiej kultury osobistej i dobrej organizacji pracy
  • wykształcenia minimum średniego
  • sprawnej obsługi komputera - doświadczenie w pracy na systemie CRM będzie dodatkowym atutem


Co możemy Ci zaoferować w zamian za zaangażowaną pracę?


  • pracę na pełen etat
  • stabilne zatrudnienie w szybko rozwijającej się firmie
  • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • rozwój zawodowy w popularnej branży e-commerce
  • pakiet Multisport
 


Dołącz do nas!


Prześlij nam swoje CV na adres: [email protected]


Prosimy o dopisanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).


Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.

/specjalista-ds-obslugi-klienta-b2b-s-286.html