Zwroty i reklamacje

Dokładamy wszelkich starań, aby wysyłane przez nas produkty spełniały wszystkie wymogi pod względem funkcjonalnym, jak i wizualnym. Jednak zdajemy sobie sprawę, że wpadki zdarzają się nawet najlepszym. Dlatego ewentualne zastrzeżenia zawsze przyjmujemy z honorem.
 

Jeśli uważasz, że otrzymany przez Ciebie towar posiada wady fabryczne:

  • Wypełnij formularz reklamacyjny.

  • Załącz zdjęcie reklamowanego mebla z widoczną wadą i prześlij je na nasz adres mailowy: [email protected].

  • Zaczekaj, aż nasi konsultanci z Działu Reklamacji rozpatrzą Twoje zgłoszenie. Bez obaw, podejmą się tego niezwłocznie po wpłynięciu Twojego wniosku.


Reklamacje rozpatrywane są od poniedziałku do piątku, w godzinach pracy biura.

Kontakt z działem reklamacji odbywa się wyłącznie drogą mailową.

Zwroty:

 
Zwracany towar należy przesłać transportem we własnym zakresie, załączając wypełniony formularz odstąpienia od umowy (do pobrania tutaj) . Koszt transportu pokrywa Klient. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy zawartej w naszym regulaminie (§10 punkt 12):
 
    • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

Zwrotu towaru nie może dokonać osoba zamawiająca produkt wykonywany na jego specjalne zamówienie, uwzględniający indywidualne preferencje klienta. Uwaga ta dotyczy produktów, które tworzone są z szerokiej gamy dostępnych opcji, dotyczących m.in. wyboru materiałów, kolorystyki oraz zmiany wymiaru.



/zwroty-i-reklamacje-s-39.html