Reklamacje
Osoby zajmujące się reklamacją niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia podejmą kroki w celu jej realizacji. Reklamacje rozpatrywane są od poniedziałku do piątku w godzinach pracy biura obsługi.
Zwroty
Zwracany towar należy przesłać
transportem we własnym zakresie, załączając wypełniony formularz odstąpienia od umowy (do pobrania tutaj). Koszt transportu pokrywa Klient. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na
odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy
zawartej w naszym regulaminie (§10 punkt 12):
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
Zwrotu
towaru nie nie może dokonać osoba zamawiająca produkt wykonywany
na jego specjalne zamówienie, uwzględniający indywidualne
preferencje klienta. Uwaga ta dotyczy produktów, które tworzone są z
szerokiej gamy dostępnych opcji, dotyczących m.in wyboru
materiałów, kolorystyki oraz zmiany wymiaru.
KONTAKT WYŁĄCZNIE POPRZEZ E-MAIL - reklamacje@meble-bogart.pl