Zwroty i reklamacje



Reklamacje


Jeżeli uważają Państwo, że otrzymali towar posiadający fabryczne wady prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego 

Osoby zajmujące się reklamacją niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia podejmą kroki w celu jej realizacji. Reklamacje rozpatrywane są od poniedziałku do piątku w godzinach pracy biura obsługi.



Zwroty

Zwracany towar należy przesłać transportem we własnym zakresie. Koszt transportu pokrywa Klient. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy zawartej w naszym regulaminie (§10 punkt 12):

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;


Zwrotu towaru nie nie może dokonać osoba zamawiająca produkt wykonywany na jego specjalne zamówienie, uwzględniający indywidualne preferencje klienta. Uwaga ta dotyczy produktów, które tworzone są z szerokiej gamy dostępnych opcji, dotyczących m.in wyboru materiałów, kolorystyki oraz zmiany wymiaru.



KONTAKT WYŁĄCZNIE POPRZEZ E-MAIL - reklamacje@meble-bogart.pl