Zwroty i reklamacje

 
Dokładamy wszelkich starań, aby wysyłane przez nas produkty spełniały wszystkie wymogi pod względem funkcjonalnym, jak i wizualnym. Jednak zdajemy sobie sprawę, że wpadki zdarzają się nawet najlepszym. Dlatego ewentualne zastrzeżenia zawsze przyjmujemy z honorem.
 

Reklamacje

Jeśli uważasz, że otrzymany przez Ciebie towar posiada wady fabryczne:


1. Wypełnij formularz reklamacji


Zgłoś reklamację
 
Do wypełnienia formularza reklamacyjnego potrzebujesz:
  • numeru zamówienia (znajdziesz go we wiadomościach e-mail od nas bądź na dokumentach z dostawy),
  • numery elementów (informacja ta znajduje się na instrukcji montażu dołączonej do mebla. Gdybyś jednak nie miał do niej dostępu - taką instrukcję możesz również znaleźć na naszej stronie internetowej w ofercie produktu),
  • w przypadku mebla, który nie posiada numeracji na instrukcji montażu (np. meble tapicerowane), podaj opisowo, jakiego elementu dotyczy zgłoszenie (np. bok prawy/lewy, zagłówek, funkcja spania, pojemnik na pościel itp.)
  • załącz zdjęcie reklamowanego mebla z widoczną wadą w formularzu reklamacyjnym.

2. Po wysłaniu reklamacji poprzez formularz reklamacyjny, na adres e-mail podany podczas składania reklamacji, otrzymasz potwierdzenie jej złożenia.


3. Zaczekaj, aż nasi konsultanci z Działu Reklamacji rozpatrzą Twoje zgłoszenie. Bez obaw, podejmą się tego niezwłocznie po wpłynięciu Twojego wniosku.

 
Reklamacje rozpatrywane są od poniedziałku do piątku, w godzinach pracy biura, a w razie dodatkowych pytań, prosimy o kontakt mailowy pod adresem [email protected].


Zwroty

1. Maksymalnie w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia, prześlij wypełniony formularz na adres mailowy: [email protected]


Wypełnij formularz odstąpienia od umowy

2. Nasi konsultanci z Działu Reklamacji, po wpłynięciu formularza odstąpienia od umowy, skontaktują się z Tobą w celu ustalenia szczegółów dotyczących terminu wysłania zamówienia bądź jego części oraz wybranego przez Ciebie rodzaju transportu.


Pamiętaj, że:
  • zwracany towar należy przesłać transportem we własnym zakresie, a koszt transportu pokrywa Klient.
  • prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy zawartej w naszym regulaminie (§10 punkt 12): w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • zwrotu towaru nie może dokonać osoba zamawiająca produkt wykonywany na jego specjalne zamówienie, uwzględniający indywidualne preferencje klienta. Uwaga ta dotyczy produktów, które tworzone są z szerokiej gamy dostępnych opcji, dotyczących m.in. wyboru materiałów, kolorystyki oraz zmiany wymiaru.

 
/zwroty-i-reklamacje-s-39.html