Zwroty i reklamacje

Dokładamy wszelkich starań, aby wysyłane przez nas produkty spełniały wszystkie wymogi pod względem funkcjonalnym, jak i wizualnym. Jednak zdajemy sobie sprawę, że wpadki zdarzają się nawet najlepszym. Dlatego ewentualne zastrzeżenia zawsze przyjmujemy z honorem.
 

Jeśli uważasz, że otrzymany przez Ciebie towar posiada wady fabryczne:

  • Wypełnij formularz reklamacyjny.

  • Załącz zdjęcie reklamowanego mebla z widoczną wadą i prześlij je na nasz adres mailowy: [email protected].

  • Zaczekaj, aż nasi konsultanci z Działu Reklamacji rozpatrzą Twoje zgłoszenie. Bez obaw, podejmą się tego niezwłocznie po wpłynięciu Twojego wniosku.


Reklamacje rozpatrywane są od poniedziałku do piątku, w godzinach pracy biura.

Kontakt z działem reklamacji odbywa się wyłącznie drogą mailową.

Zwroty:

 
Zwracany towar należy przesłać transportem we własnym zakresie, załączając wypełniony formularz odstąpienia od umowy (do pobrania tutaj). Koszt transportu pokrywa Klient. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy zawartej w naszym regulaminie (§10 punkt 12):
 
    • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

Zwrotu towaru nie nie może dokonać osoba zamawiająca produkt wykonywany na jego specjalne zamówienie, uwzględniający indywidualne preferencje klienta. Uwaga ta dotyczy produktów, które tworzone są z szerokiej gamy dostępnych opcji, dotyczących m.in. wyboru materiałów, kolorystyki oraz zmiany wymiaru.



/zwroty-i-reklamacje-s-39.html