Dokładamy wszelkich starań, aby wysyłane przez nas produkty spełniały wszystkie wymogi pod względem funkcjonalnym, jak i wizualnym. Jednak zdajemy sobie sprawę, że wpadki zdarzają się nawet najlepszym. Dlatego ewentualne zastrzeżenia zawsze przyjmujemy z honorem.
Jeśli uważasz, że otrzymany przez Ciebie towar posiada wady fabryczne:
- Wypełnij Formularz reklamacji
- Załącz zdjęcie reklamowanego mebla z widoczną wadą i prześlij je na nasz adres mailowy: [email protected].
- Zaczekaj, aż nasi konsultanci z Działu Reklamacji rozpatrzą Twoje zgłoszenie. Bez obaw, podejmą się tego niezwłocznie po wpłynięciu Twojego wniosku.
Reklamacje rozpatrywane są od poniedziałku do piątku, w godzinach pracy biura.
Kontakt z działem reklamacji odbywa się wyłącznie drogą mailową.
Zwroty:
Zwracany towar należy przesłać transportem we własnym zakresie, załączając wypełniony formularz odstąpienia od umowy (do pobrania tutaj) . Koszt transportu pokrywa Klient. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy zawartej w naszym regulaminie (§10 punkt 12):
• w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
Zwrotu towaru nie może dokonać osoba zamawiająca produkt wykonywany na jego specjalne zamówienie, uwzględniający indywidualne preferencje klienta. Uwaga ta dotyczy produktów, które tworzone są z szerokiej gamy dostępnych opcji, dotyczących m.in. wyboru materiałów, kolorystyki oraz zmiany wymiaru.