Najczęstsze pytania - FAQ

Produkty
Gdzie mogę zobaczyć meble w rzeczywistości?
Posiadamy niewielką ekspozycję, na której prezentujemy wybrane modele naszych topowych mebli. Showroom znajduje się w Czarnej, w województwie podkarpackim.

Aczkolwiek nasza działalność skupia się głównie na sprzedaży internetowej. Dokładamy więc wszelkich starań, aby prezentacja produktów była jak najbardziej szczegółowa. Umożliwiamy także zamówienie bezpłatnych próbek tkanin, które ułatwiają podjęcie decyzji.

Zamów próbki
Czy jest możliwa zmiana wymiaru mebla?
W naszej ofercie posiadamy meble kuchenne, a także wybrane meble tapicerowane, które posiadają możliwość zmiany wymiarów. Po więcej informacji zapraszamy do zakładki meble na indywidualne zamówienie.
Zamówione meble dostanę w całości, czy muszę je zmontować?
Meble wypoczynkowe (narożniki, sofy, kanapy, wersalki, fotele itp.) dostarczane są w całości. Meble twarde (meblościanki, komody, szafki RTV, stoliki itp.) wozimy w paczkach do samodzielnego montażu. Wyjątkiem są produkty, które posiadają informację w karcie produktu o niewymaganym montażu.

Przed zakupem mebli wypoczynkowych prosimy o sprawdzenie, czy dany model zmieści się podczas wniesienia do domu.
Czy ceny łóżek sypialnianych obejmują również materace?
Ze względu na różnorodne preferencje naszych Klientów co do wyboru materaca, nie chcemy narzucać żadnego modelu. Z tego względu łóżka sprzedawane są oddzielnie. Aby dobrać do nich odpowiedni materac zapraszamy do zakładki materace.
W jaki sposób określić stronę narożnika?
Określamy ją stojąc przodem do narożnika. Jeśli jego krótsza strona jest po prawej — narożnik określany jest jako prawostronny.
Czy jest możliwość zakupu jednej szafki nocnej, gdy w karcie produktu widnieją w zestawie?
Jeśli szafki nocne są w zestawie, nie ma możliwości ich zakupu w pojedynczych wariantach.
Czy oferujecie usługę montażu zamówionych mebli?
Oferujemy pomoc w zorganizowaniu montażysty na terenie całego kraju. Po więcej informacji zapraszamy do zakładki montaż.
Czy blat w kuchniach mogę zamówić w całości?
Wszystkie warianty długości, w jakich można zamówić blaty w naszym sklepie znajdują się na karcie produktu odpowiedniego modelu. Naszą pełną ofertę blatów kuchennych znajdziesz tutaj: blaty kuchenne
Jak długi jest okres gwarancji na meble?
Gwarancja udzielana jest na okres 2 lat na wszystkie meble z naszej oferty.




Zamówienia
Czy muszę zakładać konto na stronie, żeby kupić meble?
Nie ma takiej potrzeby. Wystarczy wypełnić dane do wysyłki po złożeniu zamówienia.
Ile trwa realizacja zamówienia?
W przypadku mebli na zamówienie czas realizacji zależny jest od wybranego modelu. Na karcie każdego produktu wyświetla się informacja o przybliżonym terminie dostawy.

Meble, które posiadamy na magazynie możemy wysłać nawet w 48 godzin.

Sprawdź meble z szybką wysyłką.
Złożyłem zamówienie, ale chcę domówić jeszcze jeden element. Czy można połączyć te zamówienia?
Tak, jeśli produkt z pierwszego zamówienia nie został jeszcze wysłany. W takim przypadku cena dostawy zostanie wyliczona przez naszego konsultanta.
Czy możliwa jest zmiana materiału w meblach tapicerowanych?
Tak, meble, które posiadają możliwość personalizowania materiałów, zawierają informację na temat zmiany wykończenia w karcie produktu.

W razie pytań prosimy o kontakt z naszą Obsługą Klienta, które pomoże w doborze odpowiedniego materiału. Tel: 791 16 16 16
Jak anulować zamówienie?
Aby anulować złożone wcześniej zamówienie należy skontaktować się z nami drogą mailową na adres: [email protected]




Płatności
Czy mogę zapłacić zaliczkę zamiast całości?
Tak, można zapłacić zaliczkę (30% ceny), a przy odbiorze resztę kwoty (gotówką) naszemu kierowcy — bez dodatkowych kosztów.
Czy istnieje możliwość zakupów na raty?
Tak, po więcej informacji zapraszamy do zakładki raty.
Jakie są dostępne formy płatności?

Posiadamy 4 formy płatności:

  • przelew tradycyjny
  • Przelewy24 online
  • płatność przy odbiorze
  • płatność na raty

Po więcej informacji zapraszamy do zakładki metody płatności.





Dostawa
Czy zamawiając kilka mebli cena dostawy będzie niższa?
Cena dostawy zależna jest od wartości zamówienia. Po więcej informacji zapraszamy do zakładki dostawa.
Czy otrzymam kontakt do kierowcy realizującego dostawę?
Gdy dostawa mebli realizowana jest naszym transportem, podajemy numer telefonu do kierowcy.

W przypadku wysyłki kurierskiej podajemy numer listu przewozowego, do śledzenia przesyłki.
Czy cena dostawy obejmuje również usługę wniesienia?
Usługa wniesienia to opcja dodatkowa, którą można zamówić w koszyku podczas składania zamówienia. Nie jest wliczona w podstawowy koszt dostawy.
Czym różni się usługa wniesienia od pomocy przy wniesieniu?
Usługa pomocy przy wniesieniu to opłata za pomoc naszego kierowcy. Wnoszenie mebli odbywa się wtedy przy udziale dodatkowej osoby zorganizowanej przez Klienta. Natomiast usługa wniesienia, to kompleksowa usługa wykonywana samodzielnie przez nasz dwuosobowy zespół, bez Twojego udziału.

Po więcej informacji zapraszamy do zakładki usługa wniesienia
Do jakich krajów dostarczane są meble?
Organizujemy dostawę na terenie całej Unii Europejskiej. Koszty transportu wyliczane są indywidualnie. Po więcej informacji zapraszamy do zakładki transport za granicę.
Czy możliwy jest odbiór osobisty?
Oczywiście, posiadamy punkt odbioru mebli. O terminie przyjazdu należy poinformować z jednodniowym wyprzedzeniem.

Dokładny adres odbioru: Czarna 825 (20 km od Rzeszowa)

Godziny otwarcia punktu: Pn. — Pt. 8:00 - 15:30
Na co zwrócić uwagę przy odbiorze mebli?
Przy odbiorze należy dokładnie sprawdzić, czy wybrany produkt ma poprawne parametry oraz, czy zgadza się kolor i rodzaj mebla.




Reklamacje i zwroty
Jak reklamować meble?
Aby dokonać reklamacji należy wypełnić formularz reklamacyjny, który znajduje się w zakładce zwroty i reklamacje.
Czy możliwy jest zwrot zakupionego produktu?
Tak, jest możliwy. Wszystkie informacje na temat zwrotów znajdują się na naszej stronie w zakładce zwroty i reklamacje.




Inne
Czy wywozicie stare meble?
Tak. Cena usługi utylizacji mebli jest zależna od ilości mebli i ich gabarytu/wagi. Wszystkie szczegóły ustalane są z Obsługą Klienta. Tel: 791 16 16 16
Czy zmieniacie tapicerki na starych meblach?
Nie zajmujemy się renowacją mebli. Koszty tapicerowania oraz wymiany komponentów są wyższe niż zakup nowego mebla.
Czy ceny na stronie podlegają negocjacji?
Ceny produktów nie podlegają indywidualnym negocjacjom. Wszystkie aktualne promocje zawarte w zakładce rabaty.
/najczestsze-pytania-faq-s-19.html