usiądź wygodnie...a my wniesiemy Twoje mebleTwoje meble
Chcesz zamówić meble, jednak obawiasz się o brak pomocy przy ich wniesieniu do Twojego domu?
Spokojnie. Robiąc zakupy w naszym sklepie otrzymujesz możliwość zamówienia dodatkowej usługi wniesienia.
Wybierając tę opcję nie musisz martwić się o:
konieczność wnoszenia mebli samodzielnie
brak osoby do pomocy
uszkodzenie mebli podczas wnoszenia
przeciążenie kręgosłupa
brak windy
Jeśli więc nie masz pewności co do sytuacji, w jakiej znajdziesz się w dniu dostarczenia przez nas mebli — skorzystaj z naszej usługi. Pamiętaj, na nas zawsze możesz liczyć!
Zalety w pigułce:
Zero zmartwień i terminowośćOtwierasz drzwi i patrzysz jak nasza (wcześniej umówiona) ekipa bezproblemowo, z uśmiechem na twarzy wnosi Twoje meble.
Wybór zakresu usługiMasz wybór pomiędzy kompleksową usługą wniesienia (nasz dwuosobowy zespół) a usługą pomocy przy wniesieniu (kierowca + Klient).
Elastyczny cennikCena, jaką zapłacisz za usługę, uzależniona jest od gabarytu mebla.
Wniesienie bez względu na gabaryty i piętroTwoim obowiązkiem jest jedynie upewnić się, czy meble zmieszczą się np. w ramie drzwi.
Kompleksowość (nasz, bezpieczny transport + wniesienie)Dzięki połączeniu tych dwóch usług mamy pewność, że dostaniesz swoje meble w nienaruszonym stanie.
Koszt wniesienia:
Wartość zamówienia
Dostawa naszym transportem
Dostawa Kurier 48h
Pomoc przy wniesieniu
(wnosi kierowca wspólnie z Klientem)
Wniesienie
(wnosi kierowca)
do 399 PLN
49 PLN
89 PLN
30 PLN
60 PLN
od 400 PLN do 799 PLN
69 PLN
109 PLN
40 PLN
80 PLN
od 800 PLN do 1199 PLN
119 PLN
149 PLN
80 PLN
140 PLN
od 1200 PLN do 3499 PLN
159 PLN
189 PLN
140 PLN
260 PLN
od 3500 PLN
239 PLN GRATIS
189 PLN
160 PLN
280 PLN
Najczęstsze pytania dotyczące wnoszenia mebli (FAQ):
Jak mogę zamówić usługę wniesienia ?
Wystarczy zaznaczyć odpowiedni wariant podczas składania zamówienia.
Możliwość wyboru znajduje się na poziomie drugiego etapu realizacji zakupu, o nazwie „dostawa i płatność”.
Od czego uzależniona jest cena usługi?
Cena usługi uzależniona jest od dwóch czynników — gabarytów mebli, a także wyboru wariantu naszej usługi: kompleksowego wniesienia,
lub pomocy naszego pracownika. Zoptymalizowaliśmy koszty usługi tak, aby uwzględniały nie tylko oczekiwania Klientów,
ale również czas pracy naszej ekipy, ich zaangażowanie oraz profesjonalizm. Naszym celem była uczciwość wobec obydwu stron.
Czym różni się usługa wniesienia od pomocy przy wniesieniu?
Usługa pomocy przy wniesieniu to opłata za pomoc naszego kierowcy. Wnoszenie mebli odbywa się wtedy przy udziale dodatkowej osoby zorganizowanej przez Klienta.
Natomiast usługa wniesienia, to kompleksowa usługa wykonywana samodzielnie przez nasz dwuosobowy zespół, bez Twojego udziału.
Czym różni się dostawa naszym transportem od dostawy Kurier 48h?
Różni się przede wszystkim dostępnym czasem realizacji. W przypadku naszego transportu minimalny czas to 12 dni, natomiast w przypadku kuriera to 48h.
Korzystamy z usług wyłącznie sprawdzonej firmy, dzięki czemu dostarczana jakość usług stoi na podobnym poziomie z naszym własnym transportem.
Usługa wniesienia jest dostępna w niezmienionej formie dla obu typów wybranej dostawy.
Moje zamówienie składa się z wielu dużych i ciężkich mebli — czy wasza ekipa nie będzie mieć problemu z wniesieniem go w całości?
Zdecydowanie nie. Nasza ekipa jest przygotowana, aby wnieść Twoje zamówienie w całości, bez względu na jego gabaryty czy wagę.
Prosimy jedynie upewnić się, czy nie będzie technicznych trudności takich jak np. zbyt wąskie drzwi.
Czy w dniu dostawy mogę zrezygnować z usługi wniesienia lub pomocy przy wniesieniu?
Nie ma takiej możliwości. Wykupienie usług jest w takim przypadku równoznaczne z ich wykorzystaniem.
Co jeśli nie wykupiłem usługi wniesienia ani pomocy przy wniesieniu?
W takim wypadku kierowca pozostawi dostarczony towar pod domem Klienta.
Czy w cenę wchodzi montaż?
Nie. Przy wykupieniu usług wniesienia poszczególne części mebli (lub paczki) zostaną dostarczone i wniesione we wskazane przez Klienta miejsce (bez montowania lub łączenia elementów).
Czy dostanę informację o dokładnym terminie dostawy z wniesieniem?
Tak. Dzwonimy z wyprzedzeniem z informacją o przewidywanym dniu i godzinie dostawy oraz ewentualnym wniesieniu (jeśli zostało wykupione).