Brak dobrej organizacji przestrzeni do przechowywania dokumentów w biurze sprawia, że wkrada się do niego chaos. Bardzo negatywnie wpływa on na pracowników. Wywołuje u nich rozdrażnienie, a także obniża efektywność prowadzonych przez nich działań. Dokumenty piętrzące się na każdej wolnej powierzchni szpecą wystrój biura. Często odwiedzają je klienci oraz kontrahenci. A taki nieład nie stanowi dla zakładu zbyt dobrej reklamy. To główne powody, dla których warto urządzić firmową przestrzeń z wykorzystaniem różnego rodzaju mebli biurowych: regałów, szafek, a także kontenerków oraz półek. Dzięki nim dokumentacja będzie łatwo dostępna dla pracowników, a przy tym odpowiednio posegregowana i zabezpieczona. Wystrój biura zyska dzięki nim estetyczny, w pełni profesjonalny wygląd.
Regały biurowe na segregatory — doskonałe rozwiązanie dla organizacji dokumentów
Najważniejszymi meblami w każdym biurze są bez wątpienia biurka oraz krzesła. Bardzo trudno jest obejść się w nim bez solidnych i funkcjonalnych mebli do przechowywania. Czym sugerować się przy wyborze regałów biurowych na dokumenty? Kluczowe znaczenie ma dobre dopasowanie mebli do:
- potrzeb pracowników,
- wielkości przestrzeni, która będzie z nimi zaaranżowana,
- Trzeba także spróbować oszacować, jak obszerna jest zgromadzona w firmie dokumentacja.
Mądrym posunięciem jest umieszczenie w lokalu, chociaż dwóch wąskich regałów biurowych na segregatory. Bardzo praktyczne są modele o prostej, ale mocnej konstrukcji, na którą składa się kilka rzędów półek. Jeżeli wybierzesz otwarty regał, pracownicy będą mogli swobodnie sięgać po ustawione na nim segregatory. Taki mebel pozbawiony frontów daje dużą swobodę podczas planowania jego ustawienia. W przypadku mebli z drzwiczkami trzeba przewidzieć trochę wolnego miejsca dookoła na ich bezkolizyjne otwieranie.
Regały biurowe zamykane — bezpieczne przechowywanie poufnych dokumentów
W każdej firmie znajdują się dokumenty, do których nie powinny mieć wglądu osoby postronne. Dlatego w wystroju biura trzeba zaplanować meble, w których można będzie przechowywać je w sposób bezpieczny. Nie muszą być bardzo masywne i rozłożyste. Można zdecydować się na niewielki poręczny moduł. Grunt, żeby drzwi w takim regale biurowym zamykanym miały wbudowany zamek na kluczyk. Daje on pewność, że nikt postronny nie uzyska dostępu do zawartości szafek.
W przypadku, gdy w firmie jest sporo ważnych, poufnych dokumentów, lepiej zda egzamin szafa, która zapewni odpowiednią ilość miejsca do ich składowania. Można będzie w niej trzymać:
- dokumenty,
- pieczątki,
- klucze,
- rozmaite sprzęty.
Szafy i regały biurowe — wybierz wygodne rozwiązanie do Twojego biura
Wystrój firmowej przestrzeni będzie wyróżniał się wysokimi walorami użytkowymi oraz estetycznymi, gdy trafnie dobierzesz tworzące go elementy. Szczęśliwie wybór szaf i regałów biurowych jest dosyć duży. Jeśli chodzi o estetykę tego typu mebli, dominują elementy wykonane z drewna lub płyt meblowych drewnopodobnych. Prezentują się lekko i naturalnie. Z dużą łatwością komponują się w różnych przestrzeniach.
W nowoczesnych biurowych aranżacjach lepiej odnajdują się meble w kolorze białym lub szarym. Na uznaniu zyskują komplety, w których drewno jest skontrastowane ciemnymi wstawkami. Takie połączenie osadza je w bardzo modnych ostatnio industrialnych klimatach. Duża różnorodność mebli biurowych w naszej ofercie pozwala na urządzenie ergonomicznego biura. Do Twojej dyspozycji są szafy wyposażone w drzwi klasyczne oraz przesuwne. Spore możliwości aranżacyjne zapewniają regały. Znajdziesz wśród nich niskie modele przypominające komody. W niewielkich wnętrzach nieźle sprawują się wąskie, ale za to wysokie regały.
Regały biurowe metalowe — wytrzymała konstrukcja i nowoczesny wygląd
Bardzo praktycznym rozwiązaniem, które warto wziąć pod uwagę, podczas urządzania przestrzeni biurowej, są regały wykonane z metalu. Wśród ich zalet można wyliczyć dużą stabilność oraz wytrzymałość. Często są pokrywa je specjalna farba odporna na ścieranie. Z reguły ma jasne, neutralne zabarwienie.
Cenna w przypadku regałów biurowych metalowych jest ich duża powierzchnia robocza. Tego rodzaju meble oferują całkiem sporo miejsca do przechowywania pism, umów oraz faktur. Znakomicie nadają się do archiwizowania dokumentów, gdyż mają trwałość, dzięki której posłużą przez długie lata.